Tarot Grálu – recenzia

Tarot Grálu

Tarot Grálu predstavuje knihu a tarotový balíček netradičnej podoby. Čerpá z odkazu templárskych rytierov – ochrancov Svätého Grálu. S týmito kartami sa vydáte za tajomstvom, tajomstvom, ktoré templári strážia po celé stáročia. Na svojej ceste však nestretnete len templárskych rytierov samotných, čakajú vás aj ďalšie významné biblické postavy ako je Šalamún, Melchizedech, Magdaléna, Kráľovná zo Sáby a ďalší. Ako sprievodcovia vám na vašej ceste budú slúžiť rehoľní Bratia. Chýbať nebudú ani posvätné predmety – Zelený kameň, Meč Jána Krstiteľa, Longinova kopija alebo samotný Svätý Grál, ktoré nahrádzajú tradičné tarotové farby.

Nový druh tarotovej mágie

S týmito tarotovými kartami sa po vzore templárskych rytierov vydáte na cestu za múdrosťou, načerpáte vedomosti z učenia rytierov a nakoniec sa sami stanete ochrancovia Svätého Grálu.
Ak karty Veľkej aj Malej arkány poskladáte tesne vedľa seba, budú na seba vzájomne nadväzovať. Karty vedľa seba vytvoria jednu širokú panorámu, takú, ktorú poznáme z diel stredovekých majstrov. Karty sa spoja v jeden obraz a vytvoria pútavý príbeh. Odhalíte tak časť z jedného veľkého tajomstva, onoho tajomstvo, ktoré Templársky rytieri ukrývali pred svetom po mnoho rokov.

Ako karty Tarot Grálu vyzerajú?

Karty upútajú na prvý pohľad svojim vizuálnym stvárnením. Postaral sa o ne ilustrátor Giovanni Caselli. Karty pripomínajú renesančnú krajinu s živými scénami. Upútajú už svojimi živými farbami, nechýba im dej ani detaily.

Ide o celkom 78 kariet, rovnako ako u klasického tarotu, napriek tomu sú oproti bežnému tarotu iné. Veľká arkána síce začína 0, ale nie je to karta Blázna, ide o kartu Pútnika, hľadača Grálu. Rovnako ako pútnik sa môžete na svoju púť za múdrosťou a poznaním vydať aj vy. Kým blázon môže bezcieľne blúdiť svetom, pútnik má v podaní Tarotu Grálu jasný cieľ. Jeho cieľom je hľadanie, hľadanie Svätého Grálu a odhalenie jeho tajomstiev. O tom, aká bude pútnikova cesta, vypovedajú ďalšie karty tohto nevšedného tarotového balíčka.

Namiesto mága sa v Tarotu Grálu stretávame s gnostickým Kristom, miesto veľkňažnej stretávame Magdalénu. Cisárovná sa označuje ako Sába, Cisárom je Šalamún, miesto Veľkňaza je Melchisedek. Milenca nahrádzajú Dvaja rytieri Chrámu, Voz potom Šalamúnova loď, miesto Sily je Komenda, na miesto Pustovníka nastupuje Kňaz Ján. Spravodlivosť je podľa Tarotu Grálu Sekine, Viselec je tu raneným kráľom. Namiesto karty Smrť v tomto tarote nájdeme Svätý hrob, miesto Miernosti Sarras, miesto Veže kartu Pád Chrámu, miesto Hviezdy Percival. Mesiac nahrádza Dindrane, Slnko Bors, Súd Obnovenie a miesto karty Svet sa objavuje Procesia Grálu.

Kartový balíček dopĺňa aj zaujímavá kniha s legendami o Svätom Grále. Popisuje tiež vznik a dejiny templárskych rytierov. Poukazuje tiež na súvislosti medzi tarotmi a mýtmi o Grále, zaoberá sa tiež prepojením templárov (Chudobných rytierov Krista a Šalamúnovho chrámu) a tarotmi. Samozrejme v nej nájdeme aj podrobný popis jednotlivých kariet Veľkej arkány, ukrytých pod názvom “Hľadanie”. Výklad kariet Malej arkány v knihe nájdete pod kapitolou “Videnie posvätných predmetov”. Kniha prináša aj nové vzory výkladu.

Chcete odhaliť tajomstvo?

Nemusíte pátrať v templárskej histórii, nemusíte sa učiť tarotovému umeniu, stačí vziať telefón a zavolať na 0988 700 888. Naše kartárky vám pomôžu.

veštice online