Recenzia knihy: Pravdivé anjelské príbehy

Pravdivé anjelské príbehy

Kniha Pravdivé anjelské príbehy nesie výstižný podtitul 777 posolstvo nádeje a inšpirácie. Jej autorkou je Diana Cooper, britská spisovateľka, ale tiež liečiteľka a terapeutka. Pravdivé anjelské príbehy sú svedectvom o existencii anjelov a čo je dôležitejšie, pravdivo vypovedajú o tom, ako anjeli môžu pomáhať ľuďom v bežnom živote. Kniha je tak inšpiráciou pre tých, ktorí váhajú, či osloviť anjelov a využiť anjelskú pomoc. Je to kniha plná nádeje.

O autorke

Diana Cooper sa venuje anjelskej terapii nielen vo svojich knihách. Je tiež lektorkou anjelských seminárov, riaditeľkou Školy anjelov. Pôsobí ako terapeutka, ktorá pomáha objaviť v ľuďoch vlastný potenciál. S pomocou anjelov sa snaží ukázať ľuďom ich životnú cestu a naplniť ich životné poslanie. Obdobne je to aj s jej tvorbou. Diana Cooper prináša nádej, že všetko zlé sa môže vždy obrátiť k lepšiemu, že každá situácia má svoje riešenie a každá prekážka sa dá prekonať.

Anjeli na každej stránke

Kniha Pravdivé anjelské príbehy je spôsobom, ako sa stretnúť s anjelmi, ako zažiť ich liečivú energiu a tiež sa inšpirovať príbehmi iných ľudí. Je to pozitívna kniha, ktorá rozpráva o rôznych stretnutiach s anjelmi. Predkladá celú paletu situácií, keď sú anjeli pripravení človeku pomôcť – a tiež skutočne pomôžu.

Kniha príde vhod aj tým, ktorí anjelskú energiu okolo seba vnímajú. Podľa slov autorky pomôže túto energiu posilniť. Kniha pomôže stretnutiu s anjelmi, ak ich človek práve potrebuje, ale dáva tiež priestor pre stretnutie s ďalšími elementárnymi bytosťami.

Anjelské príbehy sú pritom rozdelené do tematických kapitol o anjelskej pomoci, tiež o strážnych anjeloch alebo o jednotlivých archanjeloch. Celkom ide o 21 kapitol, hneď úvodná kapitola nesie názov “Dianine zážitky”.

Dve časti anjelských príbehov

Kniha Pravdivé anjelské príbehy má dve hlavné časti. Samotné príbehy sú predmetom prvej, dlhšie časti. Zahŕňajú viac či menej uveriteľné zážitky. Popisujú stretnutia s anjelmi a anjelskými silami, ktoré môžu byť obyčajné aj také, z ktorých mrazí. Príbehy spája myšlienka, že kedykoľvek sa dá zmeniť život. Keď to nejde, pomôžu anjeli. Stačí sa na nich obrátiť a využiť ich pomoc.
Druhá časť knihy pojednáva o strážnych anjeloch ako takých, ale je zameraná aj prakticky. Popisuje praktické cvičenia, ktoré vedú k tomu, aby človek začal využívať anjelskú pomoc. Tá je totiž dostupná každému, ale nie každý o tom vie a vie sa jej chopiť. Autorka dáva tipy na to, ako osloviť a komunikovať s anjelmi. Predstavuje užitočné spirituálne cvičenie, dáva návod na vizualizáciu.

Chcete využiť anjelskú energiu?
Možno potrebujete pomoc anjelov, ale nedarí sa vám s nimi spojiť. Ak nepomôžu knihy s anjelskou tematikou, môže vám pomôcť prostredník. Medzi našimi veštcami, kartárkami a terapeutkami nájdete aj tie, ktoré sa zameriavajú práve na anjelskú terapiu. Radi vám anjelskú pomoc sprostredkujú.

veštice online