Tarot magické brány – recenzia

Tarot magické brány
Medzi širokou plejádou tarotových balíčkov určite nezapadne Tarot Magické brány, ktorý vytvoril známy kozmopolitný umelec Ciro Marchetti. Tento výtvarník pochádza z Veľkej Británie, kde študoval umenie a tiež dostal niekoľko umeleckých cien. Svoje diela však tvoril po celej Európe alebo v Južnej Amerike, aby sa usídlil v Spojených štátoch. V USA otvoril agentúru dizajnu a naďalej sa venuje svojmu vizionárskemu umeniu. Príkladom sú aj jeho tarotové karty.

Ako vyzerá Tarot magické brány?

Tarot magické brány vychádza z klasického Rider Waite Smith tarotu, avšak prostredníctvom obrázkov ho Ciro Marchetti plní magickými výjavmi a zavádza nás tak do ríše fantázie. Fascinujúce obrázky, prepracované do najmenšieho detailu, skutočne dokážu prebúdzať fantáziu a v mysli premietať obrazy, o ktorých sme doteraz nemali ani tušenia. Odkrývajú veci, ktoré boli doteraz skryté, napriek tomu tu boli. Zavádzajú nás do tajomného sveta, ktorý je však súčasťou toho nášho.

Autor balíčka Ciro Marchetti vytvoril karty pomocou moderných digitálnych technológií, obdobne ako to urobil u svojho Zlatého tarotu. Ten je už v súčasnosti považovaný za klasiku a kultový tarotový balíček. Patrí k najobľúbenejším tarotovými balíčkom vôbec a Tarot magické brány sa mu značne približuje.

Za pozornosť však nestoja iba karty, ale aj sprievodná kniha s mimoriadnou informačnou hodnotou. Jej autorkou je Leis ReFalo, ktorá autorovi balíčka s textami pomáhala. V knihe nechýbajú informácie o každej karte, všeobecnom význame, negatívnom obrátenom význame karty, tiež astrologické nuansy, elementy, planéty, znamenia zverokruhu alebo čísla. Výklad karty ešte dopĺňa modelový príklad, na ktorom je okamžite vidieť, ako karty fungujú.

Kniha je veľkou studnicou múdrosti o tarote. Ponúka prehľadné, stručné, ale pritom ucelené informácie. Tie navyše sprevádza rad praktických návodov a inšpirácií pre prácu s kartami. Nájdete tu aj cvičenia zamerané na prehĺbenie intuície a schopnosť sústredenia. Hodiť sa budú aj informácie o tom, ako sa o svoje tarotové karty starať, ako ich čistiť alebo nabíjať energiou.

Tarotový zážitok

Pozoruhodné obrázky Tarotu magickej brány fungujú skutočne ako brána – brána do sveta fantázie, kreativity a intuície. Sú bránou do skrytých svetov, kde vládne múdrosť, pravda a čistota. Stanú sa preto skvelým duchovným spoločníkom na ceste životom. Ocení ich však nielen duša, ale aj myseľ túžiacia po poznaní.

Výklad Tarotu magickej brány pritom sľubuje mimoriadny emočný zážitok.

Na čo sa pýtať?

Tarotové karty dokážu odpovedať mnohé otázky zo života, najmä tie, ktoré život samotný presahujú. Dostávajú sa až za hranice bežnej reality, kde sa stierajú rozdiely medzi minulosťou, prítomnosťou a budúcnosťou.

Tarotové karty dokážu odpovedať mnohé otázky zo života
Pokiaľ máte otázky, ktoré neviete zodpovedať, môžu vám byť užitočné aj tarotové karty v rukách našich kartárok. Nemusíte mať vlastné karty, nemusíte poznať nič o výklade kariet, stačí zavolať na telefón 0988 700 888 a prijať oznámenie, ktoré vám karty chcú odovzdať.

veštice online